ITSM’er med service desk og SaaS

Søger du efter en ITSM med service desk? Er du ude efter en løsning med SaaS? Devoteam er ekspert i området og kan vejlede i forhold til de bedste løsninger i branchen.

Devoteam

Devoteam tilbyder rådgivning i service management med service desk

Find en ITSM med service desk. Hvis det er kriteriet, så er HP Service Manager en oplagt mulighed. Der er her tale om en løsning fra Hewlett-Packard med international anerkendelse. Denne on-premise løsning bliver allerede benyttet i en del danske virksomheder og kan på det varmeste anbefales. Devoteam er i stand til at yde gennemgående service vedrørende service management med service desk, og det betyder, du kan få hjælp til implementering, optimering m.m. Med service desk er det nemt at få support, når der er behov for det. Derfor er HP Service Manager en foretrukket løsning sammen med de andre udbydere, som Devoteam rådgiver i.

SaaS – en god løsning for mange kunder

Der er meget mere info om SaaS og andet relevant inden for ITSM online på www.devoteamdigitalt.dk. Se mere derinde, eller læs mere om SaaS på søstersiderne for Devoteam. Det står for Software as a Service, der forbinder en masse forskellige IT værktøjer, hvilket sikrer jer en fuldendt løsning. Læs lidt mere om SaaS online, eller tag kontakt til Devoteam, hvis du vil have lidt mere dybdegående forklaringer om dette emne. Denne danske konsulentvirksomhed inden for service management i IT branchen er parat til at rådgive store såvel som små virksomheder, der har brug for en IT løsning til at holde styr på processerne. SaaS samler blandt andet ITSM, Big Data og samarbejdsmuligheder. HP Service Anywhere er et eksempel på en SaaS løsning.

Læs meget mere om SaaS online. Det er rart at have en software, hvor det hele er samlet, som HP Service Anywhere. HP Service Manager er en foretrukket ITSM leverandør, der bl.a. kommer med en service desk, så det er nemmere at få den rette support, når man har brug for den. Se mere online hos Devoteam.